loading...
.
احباءالحسن بازدید : 339 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (7)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرامنتظرپناهی در تاریخ 1392/04/31 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

دنیارو پس میزنمو نمیذارید؟
چرا تو وب های مداحی به خانم ها احترام نمیذارن؟باید اسممو اسم پسر بنویسم تا به نظرم احترام بذارید؟

این نظر توسط زهرامنتظرپناهی در تاریخ 1392/03/17 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
قبلاهم توسایت دیگه تون پیام دادم.
من اهل مداحی گوش کردن نیستم ولی لیلالیلابارون رو ازسایتتون دان کردم.جذبش شدم چون آروم وسوزناک بودومداحش یه سیدنوجوان بود.
حالاهم کلیپ دنیاروپس میزنم روچند وقته ازاین سایتتون دان کردم.
همش گوش میکنم.نمیشه من اینو گوش بدم وگریه م نگیره خیلی باسوز وبابغض ویجوری میخونه.ازتون میخام کیفیت اصلیشو توصوت درخاستی تون بذارید.
متاسفانه یاخوشبختانه من مدحیای آرومشون رودوستدارم اگرمیشه اوناروهم بزارین.
بای

این نظر توسط گلزار در تاریخ 1392/03/07 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

سلام صحبتاتو باسید چقدر طول کشید؟شکلکشکلک
آقای مدیر من که نمیخام باشما کل کل کنم به سید اهانتم که نکردم من یکی از مخاطبینتونم گفتم نظر بدم.توسایتای دیگه مگه از مداحا تعریف نمی کنن؟
مجبورم تومار بنویسم
جیگر که چیزی نیست سید عشق منه به خودشم گفتم چقد دوسش دارم.چیزهایی از سید تو سفر مشد دیدم که محبتم بهش هزار برابر شد.سید باعث شد هم من هم خیلیای دیگه از خیلی کارای بد دست بکشن،بخاطر همینه که میگم نمیشناسید سیدچه آدمیه چون باهاش بحس نکردین سفر نکردین.همه بچه های هیئتمون این جورین همشون سیدو دوس دارن وآددرس سایت شما رو دارن.شکلک
ببخشید اذیت کردم
خدافظشکلکشکلک

پاسخ : سلام.
شما اگه از اول خودتون رو معرفی میکردید ما همچین برخوردی رو با شما نداشتیم.
نکته اینجاست:که جناب سید احمد باقریان میگه همچین کسی رو نمیشناسم.
ما از شما عذر خواهی میکنیم از رفتارمون.
سوالتون رو هم از سید پرسیدم.:گفتن:زمان ومکان اون کلیپ:محرم سال 1390،پایگاه بسیج (کوچه 10 دل آذر).
حتما شما از بچه های مسجد زاویه یا هیئت رایه الزهرا هستید؟
در هر صورت ما از شما عذر خواهی میکنیم.
یا علی

این نظر توسط محمدگلزار در تاریخ 1392/03/03 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

چرا انقد بزرگش میکنید قظیه رو!


پس معلومه باقریانو نمیشناسیدکه نمیتونید ببینید بقیه دوسش دارن


منو بگو که آدرس شمارو به خیلیا دادم!


اصلا حرف قبلی رو نمیگم ولی سید مَرده ،رفیق بامرامه، باصفاس، خیلیا با وجودش حال میکنن





پاسخ : سلام.

ببخشید از برخورد ما.

بنده امروز باسید در مورد این موضوع صحبت میکنم.پ

یا علی






این نظر توسط ممد رضاگلزار در تاریخ 1392/03/01 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

مهم نی
مهم سیده که هم خودش هم صداش........خوبهشکلکشکلکشکلک
حالا هی پاک کنید
هزاربارم سانسور کنید بازم میگمشکلک
پاسخ : سلام.
اینجور که شما میگید بی احترامی هست به سید وحتی به خیلی های دیگه.

این نظر توسط ممدگلزار در تاریخ 1392/03/01 و 11:16 دقیقه ارسال شده است

چه وعضیه؟چرا پیام منو سانسور کردید؟!
من که فهش ندادم تعریف کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
بخشید شرمنده .
اشکال از ما بوده.
انشاءالله پیم های بعدی.....
یاعلی

این نظر توسط محمدرضاگلزار! در تاریخ 1392/02/29 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم میشناسید سیدُ از نزدیک یانه؟

----------------------------------------------------------

با مداحی هلالی کریمی تونم خیلی حال کردم اما بعضیاش دان نمیشه؟

----------------------------------------------------------

آهنگ سایتتون از کیه؟


پاسخ : بله
...............
چشم
...............
کربلایی کاظم کبری
.......................
یا علی




کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 814
  • بازدید کلی : 40,102